Goście

Translate

środa, 11 kwietnia 2018

Ana -mini baby Snowmann...Ooak doll... :)

Witajcie,
dzis malenka dziewczynka Ana. Maly balwanek wymodelowany ze Sculpey Living Doll.

Ile ma wielkosci ...nie wiem bo nie zdazylam wymierzyc ale cos ok 5cm ...mysle ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :) Pozdrowienia




sobota, 10 marca 2018

Ken...repaint OOAk doll

Witajcie,
dzis pokaze Wam na szybko mojego niedawno wymalowanego Kena. Malo mnie narazie i jeszcze przez jakis czas tak bedzie .

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba .)

Sle pozdrowiena :)

PS. dzien pozniej....

Zrobilam lepsze zdjecia w swietle dnia bo wczorajsze byly jakies przejaskrawione co nadawalo mu wyglad jak nie z tej ziemi.

Sprobuje zrobic mu jakis stroj elfiego wojownika wedle sugestii ...tylko kiedy ;) W kazdym razie jak bedzie gotowy to pokaze :)

Sciskam :)









sobota, 17 lutego 2018

Klonik z nowa buzia... :)

Witajcie,
dzis u mnie klonik z nowa buzia. Wymalowany dla kogos na specjalne zamowienie :)

Lale a raczej jej glowe ( bo tylko ona przyjechala) w celach fotograficznych osadzilam na bardzo chuderlawym i nieco koslawym ciele Stefki  i wygladala jak by byla zlozona choroba ;) Dlatego zrobilam zdjecie samej glowy ;)

Mam nadzieje ze sie spodoba wlascicielce.

A ja umieram na grype i choc mam mnostwo rzeczy do zrobienia to jakos nie moge sie za nic zabrac.
Za oknem zima... bialo i zimno, i pieknie w majestatyczny zimowy sposob.

Ja jednak ciesze sie ze moge ta zime ogladac przez okno popijajac goraca herbate.

Jak troche dojde do siebie to bede odwiedzac, komentowac i odpowiadac na komentarze. W tej chwili marze tylko o tym zeby sie polozyc i dziekuje Bogu ze dzieci na tyle duze ze moge sobie na to pozwolic :)

Zatem kichajac i prychajac sle Wam moc pozdrowien


wtorek, 6 lutego 2018

Bardzo mini Mis ... :)

Witajcie,
bohaterem dzisiejszego posta bedzie Mis...a raczej mala panienka Misiowna :)

Duza nie jest bo ma zaledwie 4 cm wielkosci i pozuje dumnie na...zakretce od mleka ;)  :)

Pojechala w wielki swiat i chyba sie jej tam podoba :D

Sle pozdrowienia






poniedziałek, 5 lutego 2018

Mini baby bear OOAK doll... :)

Witajcie,

ostanio wiecej pracuje i wyciagam starsze glowki ,ktore az sie prosily o wykonczenie :)

Tego maluszka wkomponowalam w wyszydelkowane cialko misia. Glowe wymodelowalam ze Sculpey Living Doll. Cialko wyszydelkowane z welny szenila.

Calosc ok 15 cm wielkosci.

Mam ochote dorobic mu jeszcze male misiowe pazurki ale zobaczymy czy sie zmobilizuje ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba ;*

Przesylam moc pozdrowien :)





Igor- Heidi Otta repainted doll.... :)

Witajcie,
jeszcze jeden facecik Kamilli po repaincie  i znowa peruka :)

Tym razem juz nieco podstarzaly Igor, maz i ojciec rodziny :D

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Moje pierwsze zdjecie, reszta Kamilli. Pokazywane za zgoda oczywiscie :)

Przesylam moc pozdrowien :)






środa, 31 stycznia 2018

Heidi Ott OOAK ... :)

Witajcie,
malo mnie ostatnio ale tak czasami sie dzieje i kazdy przez to przechodzi . Dlatego wybaczcie ze nie pisze , nie odwiedzam i wogole malo sie udzielam w bogosferze .

Nie robie tez za wiele choc mam kilka rzeczy ,ktore jeszcze nie pokazywalam :)

Dzis Ivo ,
laleczka  faceta 1:12 Heidi Ott po repaincie :)


I jeszcze wlascicielka lalka uzyczyla swoich zdjec  :) Ivo wystylizowany w cudnych ubranich wykonanych przez Kamile :)








Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

czwartek, 4 stycznia 2018

Isi Dawndancer OOAK doll... :)

Witajcie w Nowym Roku Kochani :)

Mam nadzieje ze bedzie dla nas laskawy i pelen przyjemnych niespodzianek nie tylko lalkowych :)

Dzis pragne zaprezentowac Wam kolejna Isi Dawndancer ,ktora zyskala nowa buzie. Koncem 2016 roku juz mialam przyjemnosc repaintowac inna Isi : mozecie zobaczyc ja tutaj :) Jednak tak lubie ta lalke ze z checia malowalabym ja czesciej.

Widze tez na podstawie wczesniejszych repaintow jak zmienia sie technika i sposob malowania :) mam nadzieje ze na lepsze ;)

Przesylam moc pozdrowien i przedstawiam Isi :)







niedziela, 10 grudnia 2017

DC Super Hero Girls Batgirl ooak doll... :)

Witajcie,
dzis wlasnie siedze sobie nad mala laleczka i koncze jej malowanie ,jednak w miedzyczasie zeby odsapnac od tej mini skali wymalowalam sobie inna lale.

 DC Super Hero Girls Batgirl , ktorej usunelam grzywke i dorootowalam dlugie rude wlosy. nie sa identyczne ale mnie sie podoba ta mala roznica :)

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Przesylam moc pozdrowien :)





i oryginalna lalka przed stylizacja...
zdjecie z netu


niedziela, 3 grudnia 2017

DC Super Hero Girls Poison Ivy- repainted ooak doll... :)

Witajcie,
w przerwie w malowaniu innej lalki powstala kolejna slodka dziewczyna ;) Pierwotnie Trujaca Ivy a obecnie mam nadzieje ze jedynie czarujaca ;)

DC Super Hero Girls Poison Ivy .

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia :)





Original factory paint:


sobota, 2 grudnia 2017

Supergirl...repaint ooak doll... :)

Witajcie,
dzis chcialam Wam pokazac moj kolejny repaint. Modelka zostala DC Super Hero Girls-Supergirl ,ktora bardzo przyjemnie sie malowalo.

Ubrana w Cardigan od Olenki , ktorej blog znajdziecie  tutaj   :) Olu dziekuje :*

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba moja nowa Gwiazdka w kolekcji :)


Przesylam moc pozdrowien :)





factory make up:


sobota, 28 października 2017

Amelka mini ooak baby... :)

Witajcie,
dzis u mnie malenka dziewczynka o wdziecznym imieniu Amelka zapomnialam zmierzyc ale pewnie cos ok 6 cm wielkosci.
Wymodelowalam ja ze sculpey living doll.

Mam nadzieje ze sie spodoba Wlascicielce i Wam :)

Pozdrowienia :)






wtorek, 3 października 2017

Madison repainted ooak doll ... :)

Witajcie,
dzis u mnie kolejny raz przemalowana Madison ;) Kiedys juz ja malowalam i w sumie byla bardzo podobna ale cos mi nie lezalo wiec ja wymalowalam kolejny raz.

Nie wiem czy to jej ostateczna wersja...zobaczy sie ;)

Przesylam moc pozdrowien



sobota, 16 września 2017

Betty Teen- repainted ooak doll... :)

Witajcie,
Betty przyjechala do mnie juz dosc dawno temu ale nie mialam czasu zeby sie za nia zabrac. Ostatnio staram sie pokonczyc co moge i co czeka choc nie zawsze mam czas zeby porobotkowac niestety.

Betty dostala przepiekne wlosy w kolorze oberzyny ,ktore  wszczepila jej wlascicielka w sposob wrecz mistrzowski :)

Ja pomalowalam ja  mniej wiecej wg zyczenia; mam nadzieje ze sie spodoba .

Cialko tylko do zdjecia pozyczone od Stefki simbowej a kreacja Dream Glow :)

Mam nadzieje ze przypadnie Wam do gustu a przede wszystkim wlascicielce .

Serdecznosci.