Translate

piątek, 16 października 2009

I znow obdarowana !!!... :D

A dziś odkryłam ze jeszcze taki superowy prezent czeka na mnie :D
A od kogo???
Od kogoś bardzo sympatycznego i obdarowanego niesamowitym talentem i wyobraźnią ... :D .... od Dziękuję Kasiu!!!



I jeszcze spotkało mnie takie wyróżnienie....tym razem obdarowała mnie Ania bardzo utalentowana osoba!!! która tworzy same wspaniałości!!!

Czuje się podbudowana i trochę zawstydzona tymi WYRÓŻNIENIAMI!!! ...mam nadzieje ze na nie zasługuję!!! W każdym razie bede starala sie jeszcze lepiej aby nie zawieść siebie i tych wszystkich ,którzy lubią mój twórczy kącik :)



Takie cudne wyróżnienie dostałam od Inno ,ktora wyczarowuje niesamowite tildy i inne cudności :)

Trzeba bedzie wziasc sie za robote bo wyroznienie jest :D a moja artystyczna dusza chwilowo spętana niemocą ;) wynikającą z braku czasu.... Dziękuję ...bardzo dziękuję!!!