Translate

środa, 25 listopada 2009

Wyróżnienia idą do ...:)

choc mam cos niecos nowego to na razie nie mogę sie niczym pochwalić ...;) Dopóki nowe właścicielki nie dostana swoich przesylek :D

Dlatego dzisiejszy post poświęcony jest w dalszym ciągu wyróżnieniom ...:)

Dostałam jeszcze od kilku zacnych osób i ich pieknych blogow swietne wyróżnienie









 bardzo dziękuje Wam za pamiec i wyróżnienie mojej twórczości!!!!

--------------------------------------------

Teraz moja kolej na obdarowanie nimi blogow ,ktore sa wg mnie ciekawe ,kreatywne ,niesamowite ,ktorych zdolne wlascicielki  na nie zasluguja :D

Wybralam wiele blogow bo nie moglam sie zdecydowac... ;) a nie potrafilam poprostu wielu ominac :) Najchętniej wyróżniłabym wszystkie ze swojej listy blogów obserwowanych!!! ale jest ich ponad 150 ...wiec dam sobie spokój ;)

Wszystkie wyroznienia sa dla was!!!Mozecie tez wybrac sobie sposrod nich takie jakiego jeszcze nie macie w swojej kolekcji wyroznien ;) Wszystko w Waszych rekach... :D

tak wiec wyróżnienia :

 
 

idą do :
Kachaskowo , Tin-tin , Sankowo , AnyaCerie , Joie  , Damurek , Titania , Barbara , Pagata , Violetka , Roszpunka , Dorota , Castilia , Izara , Ewa , Kasia , Ewelina , Lamarta , Inno
Kolejność wyróżnionych blogów jest przypadkowa :........Częstujcie się moje drogie :)

Wszystkie prezentowane tutaj prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa i sa objete prawem autorskim ,(jeśli prace nie są moje to wyraźnie to zaznaczam)


Możesz skopiować moje zdjęcia na swoja stronę ale tylko i wyłącznie z linkiem naprowadzającym do tego bloga.


Wyrazam zgode na kopiowanie moich zdjec celem inspiracji dla celow prywatnych bez zgody na ich rozpowszechnianie.


Jeśli tego nie przestrzegasz to proszę nie kopiuj ich i nie rozpowszechniaj bez mojej zgody.

moje prace na Pinterest

moje prace na Pinterest
klik na zdjecie

odwiedzajacy

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...