Translate

piątek, 26 lutego 2010

Wyroznienia..:)

Wyroznienia dostalam juz jakis czas temu!!! Wypada sie nimi pochwalic i wyslac dalej :)

 Kasiorkowy raj  ,  obdarowal mnie :

 
Bardzo dziekuje !!! teraz powinnam rzucic sie w wir pracy tworczej zeby pokazac ze na nie zasluguje !!!! :)

Kilka wyroznien przylecialo do mnie takze z blogu : Ma-Kramik 

 

  
  
  
  
  
  
  
  
 
Czuje sie zaszczycona!!! bardzo bardzo dziekuje !!! 

Posylam je do :
Za co ??? za to ze sa takie miejsca gdzie sie chce zagladnac szukajac inspiracji lub tylko po to zeby nacieszyc oko :) Wyroznienia posylam rowniez do tych wszystkich ,ktorzy tworza i maja ochote przyozdobic swoj blog slicznym kreatywnym znaczkiem :) Czestujcie sie kochane!!!

4 komentarze:

  1. Ślicznie dziękuję, oj jak mi miło na sercu :)
    Ja uwielbiam do Ciebie zaglądać, choć często czasu brak by zostawić komentarz to za każdym razem wzdycham gdy patrzę na te piękne rzeczy jakie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cieplutko w 2 dniu marca:-)Cisza nastała u Ciebie to pewnie tworzysz kolejne wspaniałe dzieło:-D Za każdym razem jak zaglądam do Ciebie -oczy chłoną te śliczności.Ja wieczorem jestem w stanie tylko szukać poduszki pod głowę:-D Muszę się zmobilizować i zrobić sesję zdjęciową kilku drobiazgów, które ostatnio poczyniłam...Pozdrawiam:-)*Matylda*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróżnień i przesyłam kolejne:)
    zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Betsy Petsy,wyróżnienia sa jak najbardziej zasłużone!!! :)

    Matyldo,oj cos dlubie caly czas :) i choc mialam trzymac rece z dala od welny, igiel i szydelka to jakos ciagle mnie ciagnie w tym kierunku ;) Mysle ze niedugo cos pokaze :) jak narazie to malo zagladam gdziekolwiek bo jak przysiade to juz siedze i robe :) Tobie rowniez moc pozdrowien marcowych :)

    Zielonooka,oh dziekuje !!!! bardzo mi milo :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3