Goście

Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Serdeczności noworoczne :)

Życzę Wam wszystkiego najlepszego,
i niech w tym dniu spełnią się Wasze marzenia!!!
A gwiazdy na niebie promykiem nadziei rozświetlą drogę ku pomyślności!!!

zdjęcie zaczerpnięte z internetu...

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Simon mini ooak Baby

Na początek życzę Wam zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia... spełnienia marzeń tych dużych i tych małych!!!!!! Moc życzeń i serdeczności płynących z głębi serca!!!


U mnie już pełny relaks :) Będąc daleko od rodziny szykuje się niezbyt dużo rzeczy..ot tyle żeby zadowolić siebie,męża i dzieci!!!

Zdążyłam nawet obfocic i przygotować do pokazania najnowsze moje dzieło...nie uwierzycie ale chyba pierwszy raz nie miałam kompletnie pomysłu dotyczącego jego garderoby i ogólnego końcowego wyglądu eh

z najlepszymi życzeniami...









czwartek, 20 grudnia 2012

Nicolaus...mini OOAK baby

U mnie już tez Mikołajowo i świątecznie :) Mam zamiar porobić trochę ozdób choinkowych ale to może dopiero w weekend?? Zobaczymy :)

jak widzicie jestem uzależniona od modelowania i nie mogę przestać...;) Dlatego przedstawiam Wam Nicolausa...małego Mikołaja ,który śpi sobie spokojnie :) Nie liczcie wiec na prezenty ...przynajmniej nie w tym roku ;) hahaha

Ma coś ok 12 cm wielkosci wykonany z sculpey living doll  całość wykonana przeze mnie (nie licząc małego bałwanka ,którego trzyma w ramionkach )






Dziękuję wam za odwiedziny i komentarze :) Serdeczności :*

środa, 19 grudnia 2012

Sue...mini OOAK doll

Bardzo podobają mi się takie stempelki z buzia dziewczynki ,która ma talko oczy i cala jej osobowość odbija się właśnie w tych jej oczętach...Zainspirowana tymi stempelkami jak również a raczej przede wszystkim  przez  Santoro Gorjuss  musiałam zrobić podobna piękność no i toczę boj z córeczka ,do kogo ma należeć... ;) malutka ma coś ok 17 cm wielkosci ,wymodelowana z sculpey living doll oczy szklane a reszta : zobaczcie same choć przyznam ze na zdjęciach nie wygląda nawet w 50 % tak ładnie jak w rzeczywistości...



 Serdeczności dla Was :*

piątek, 14 grudnia 2012

Bałwanek... :)

ciągle powstają te malizny ale przeważnie robię je na szybko jako towarzyszy moich maleństw w drodze do nowego domku i nigdy nie uda mi się zrobić fotki. Od dziś musi się to zmienić ;) w końcu i te przytulaski zasługują na odrobinę czułości i prezentacje ;)


Oto maluch ,który z Molly wyruszy w drogę ku przygodzie swojego życia :) Ma coś ok 4 cm i doskonale mieści sie w ramionkach swojej malej przyjaciolki :)


Pozdrawiam was zimowo i mroźnie :)

środa, 12 grudnia 2012

Śnieżynka Molly...OOAK mini Baby

wiem ze przynudzam...ale  Molly wręcz dopomina się wyjścia do ludzi ;) Na początku miała być Amą ale w rezultacie została Molly.Pewnie jesteście ciekawe co wykluło się z tego projektu : Ama-Molly wiec nie bede już trzymała was w napięciu ;) Raczek i nozek mala jednak nie dostala... zadowolila sie kostiumem malej sniezynki...w sam raz na ten mrozny czas :)





 Pozdrawiam was serdecznie :)

Patryk...mini OOAK Baby

ostatnio udaje mi się nawet pokończyć pozaczynane projekty :) Mam ciągle jeszcze dużo do nadrobienia ale można powiedzieć ze jestem w bardzo dobrym punkcie :D

Dzis mała myszka...ma na imię Patryk ...chyba ze nowa "mamusia"zażyczy sobie inaczej...Ma cos ok 11 cm wielkosci ( nie licząc uszu) Wymodelowany z prosculpt, oczki niebieskie wlasnej produkcji..reszta jak na zdjeciach :)

Pozdrawiam Was zimowo :*







zimowo...

...zrobiło się.Nie powiem żebym nie lubiła zimy jeśli jest taka biała i skrzypiąca pod nogami :) Najlepiej czuje się  w zaciszu cieplutkiego mieszkania kiedy dochodzi do mnie zapach choinki ,świec z adwentowego wieńca i cichutka muzyka Bożonarodzeniowa ach.....
Dzis u nas piękny dzień ,pierwszy kiedy nie sypie ...za to taki puch ze aż milo.Mieniło sie to wszystko w pierwszym blasku dnia i te śnieżynki...coś pięknego!!!! nie mam wypasionego aparatu ale i tak szczelilam kilka sniezynkowych zdjęć :) I mam Taaaaka ochotę podzielić się nimi z wami :)





Milego dnia :*


sobota, 8 grudnia 2012

Mały bałwanek...OOAK mini baby

Pokaże Wam dziś małego bałwanka ...hmmm coś ok 10 cm wielkosci ..myślę(zapomniałam zmierzyć ;)  ) Zrobiłam go w ramach mikołajkowej wymianki na niemieckim forum modelarskim ooak-modellier-forum dla bardzo milej forumowej koleżanki :)




I znow zabawa w Link Party  na blogu : speckled-fawn  





Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :*

sobota, 1 grudnia 2012

Eleonor... :)

Juz dawno nie pokazywałam Wam nic nowego"starego" z mojej malej lalkowej kolekcji . To jedna z moich ulubionych lal ...Dalam jej na imię Eleonor i jest prawdopodobnie lalka wykonana przez Einricha i Minne Handwerck.Jej sygnatura to:  Hch 0 H .Peruka nowszej daty a sukienka tez bardzo stara wykończona cudnymi koronkami :)



Tutaj jeszcze koronki w zbliżeniu wedle prośby :)


Pozdrawiam was serdecznie!!!! Do następnego postu  u mnie lub u Was :)

środa, 28 listopada 2012

Apel...pomóżmy Antosi!!!

Zostałam poproszona o umieszczenie tego apelu na moim blogu...Czynie to chętnie i wierze ze uda się zebrać cala sumę na leczenie malutkiej Antosi!!!!


Witam serdecznie,

Piszę w imieniu rodziców mojej 8 miesięcznej bratanicy Antosi Wieczorek. Urodziła się ona z obustronnym brakiem kości strzałkowych oraz poważnymi ubytkami i deformacjami stóp. (wada, z którą urodził się Oscar Pistorius) Ma też problem z lewą rączką.

Schorzenia z jakimi zmaga się Antosia są bardzo rzadkie, a najlepsi lekarze specjaliści w Polsce stwierdzali, że mieli bardzo mało podobnych przypadków w swojej karierze i że przypadek Antosi jest bardzo trudny. Rokowania są niepewne (amputacja nóg). Walczymy o to żeby tak właśnie się nie stało.

Rodzice dla swojej córeczki znaleźli lekarza ze Stanów Zjednoczonych – dr Paley’a (http://www.paleyinstitute.org/ ), który miał 1200 przypadków i z powodzeniem leczy takie schorzenia jakie ma Antosia. Jest to dla niej wielka szansa – dr Paley uważa, że postawi Antosię na nogi i że będzie mogła nawet rekreacyjnie uprawiać sport. Konieczna jest operacja, której koszty nas przerażają. Po konsultacji w Monachium dr Paley określił koszty na ok. 300 000 $.

Czynnikiem ograniczającym jest też czas. Na zebranie w/w kwoty mamy niecały rok. Dla młodego małżeństwa są to niewyobrażalne koszty, dlatego zwracam się z dużą prośbą.

Zależy nam aby dotrzeć z historią tej cudownej dziewczynki do jak największej liczby ludzi, stąd prośba o JEDEN POST na blogu. To tak niewiele, a może pomóc. Wierzymy w to, że jeśli wiele osób wspomogłoby nas, nawet niewielką kwotą to uda się nam uratować Antosię przed amputacją.

Więcej informacji o Antosi na stronie: www.AntoninaWieczorek.pl (nowa akcja dla Antosi z okazji Mikołaja - www.facebook.com/events/439444842778257/ )



Z poważaniem
Monika Wieczorek, ciocia Antosi

niedziela, 25 listopada 2012

Emily....OOAK mini baby

Przedstawiam Wam dziś mala "truskaweczkę" .Ma na imię Emily i ma dumne 5,5 cm wielkości.Wymodelowałam ja z sculepey living doll ,włoski ciemno brązowe z runa owcy tybetańskiej , podmalowana delikatnie farbami genesis. Ubranko,przytulankę  w kształcie pysznej truskawy i koszyczek wykonałam własnoręcznie ...ufff  to na tyle ;)

Mam nadzieje ez was nie zanudzam ...ciągle tylko lale ale obiecuje ze niedługo pokaże tez coś innego ;) Dziękuję również za Wasze odwiedziny i tak mile komentarze!!!Rozgrzewają mnie w te chłodne dni :*

uwaga dużo zdjęć...dla wytrwałych ;)









niedziela, 18 listopada 2012

Rosalyn ...OOAK mini baby

Miniaturowa dziewczynka wita się z Wami :) Ma na imię Rosalyn i ma coś ok 5,5 cm wzrostu ;) Wymodelowałam ja ze sculpey living doll ;włoski w wełny owcy tybetańskiej. Mam nadzieje ze Wam się spodoba Buziaki :*









Biore udzial w zabawie....LINK PARTY!!! zapraszam chętnych i kreatywnych wystarczy kliknąć na Foto poniżej by dostać się na Blog organizatorki  :)