Translate

piątek, 23 marca 2012

nowa twarzyczka.... :)

No tak przynudzam z ta moja Lilly ale zanim zabiore sie za konczenie kolejnych laleczek czy misiow...kolejka  mi sie juz zrobila bo co chwilka zyczynam cos nowego ;) to postanowilam dodac jej troche kolorytu.

Przypuszczam ze to jednak repro bo choć ma sygnaturę to w gruncie rzeczy jest poskładana  do kupy z rożnych części :) Mimo to kocham ja baaaardzo.No tak wiec podmalowałam ja jak poradziła blogowa koleżanka , nieco nieudolnie i nie fachowo ale co mi tam ;) Zmieniłam oczy na mniejsze o rozmiar i bardziej w odcieniu zieleni .Popatrzcie  wg mnie jest różnica na korzyść ;) Niedługo postaram się coś jej uszyć do ubrania wiec nastawcie sie na jeszcze jedna Lilly odsłonę :D

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :*

13 komentarzy:

  1. Lala wygląda o wiele lepiej
    Tak świeżo

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest śliczna... Ale się wyłamię i mam nadzieję, nie sprawię Ci Uluś przykrości... Lala z tamtymi oczkami podobała mi się bardziej... Może i były za duże, nie znam się na tym... ale... Miały w sobie to "coś" czego tym obecnym brakuje... :)

    Buziaki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilly wyszła ślicznie! Bardzo ładnie ją odmalowałaś !
    Pal licho co masz oryginał czy repro te buziaki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny :*

    Joie, nie sprawisz mi przykrości słonko :* Mnie się podoba i z tymi i tamtymi....jednak te w realu są dużo ładniejsze i bardziej jej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko wszystko śliczne, ale faktycznie teraz wygląda lepiej :)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Po "liftingu" buzia "żyje". :) Pierwotnie nieco demoniczna, w nowej odsłonie super."Stare" oczy rzeczywiście piękne same w sobie, ale jako całość - zdecydowanie druga wersja na tak, to moje zdanie. :)
    Buziaki Ulu!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rekonstrukcja lepsza od oryginału, mniej mroczna. Masz talent , to widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie lepsza ta buzka, nabrała wyrazu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o! o niebo lepiej! wcześniej wyglądała jak topielica.... usta wyszły świetnie! brwi nie są idealne, ale też nie są złe - kolor trochę jaskrawy, poza tym całkiem w porządku! gratuluję! dałabym jej włosy pod kolor brwi, mniej rzucałyby się w oczy, ale blond też nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3