Translate

środa, 25 kwietnia 2012

Lala i Miś... :)

Akurat skończyłam nowego bobaska ale zanim pochwale się nim na blogu chce Wam pokazać moja lale i misia :) lala nie jest jakaś antyczna ale już jest ze mną kilka lat i bardzo się do niej przywiązałam :)Nie ma certyfikatu ale ma numer na karku jest 15 z 1500 sztuk.Ma coś ok. 80 cm wielkości i jest z porcelany.Nie wiem nic o niej wiec gdyby ktoś coś wiedział to bardzo bym się ucieszyła gdyby się ta wiedza ze mną podzielił :*

Za to misio jest już misiowym dziadkiem bo ma pewnie z 60 może 70 lat ...a może mniej... ok 50 cm wielkości .W każdym razie wypchany jeszcze trocinami i bardzo słodki  :) Nabyłam go kiedyś na targu staroci...smutno patrzył z jakiegoś kartonu wiec go przygarnęłam :)  Pozdrawiam Was serdecznie :)



12 komentarzy:

  1. Piękna ta lalka i bardzo duża.Niestety też nic o tych lalkach nie wiem.A gdy byłam dzieckiem to się jeszcze załapałam na misia wypchanego trocinami.Pamiętam swe przerażenie, gdy z misia zaczęły się one wysypywać.I wcale nie był miękki i miał kłujące futerko. Wolałam lalki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lala
    Mówisz smutno patrzył z kartonu
    Za to teraz wygląda cudnie
    wręcz kwitnąco

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne retro zabawki! Takie z duszą i charakterem. Będzie im dobrze u Ciebie, jestem pewna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiek jest absolutnie fantastyczny. Stare misie miały swój własny nie powtarzalny design. Nie mogę sie na niego napatrzeć. Piękne zdjęcie miś i lala.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) tak misio jest świetny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha misiek w tym kołnierzyku wygląda nieziemsko ;) jakiś on taki ogólnie skwaszony z natury, biedaczysko, ale urok ma ogroooomny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się bała spać z tymi lalkami w jednym pokoju
    xd

    OdpowiedzUsuń
  8. urokliwa i pełna wdzięku dziewczynka - jak generalnie nie zapraszam małoletnich pod swój dach -
    ani porcelanek ani plastików - tak tej zwiewnej niuni bym nie wygoniła - ma uniwersalną urodę i
    jakby skromność w oczach... świetna modelka do stylizacji, które kocham - wprost ze świata
    kart Jane Austin... pozdrawiam cieplutko <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny mis, przypomina mi Kubusia Puchatka. Ja takze kocham stare lalki i misie, mam nadzieje wkrotce pokazac je na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny mis, przypomina mi Kubusia Puchatka. Ja takze kocham stare lalki i misie, mam nadzieje wkrotce pokazac je na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) O faktycznie ma cos z misia Puchatka ;) Czekam z niecierpliwoscia na twoje lale :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3