Translate

wtorek, 10 grudnia 2013

Lilla Lou... :)

jak już z pewnością ktokolwiek zauważył uwielbiamy Lilla Lou .... :) Nie tylko moja córeczka ale i ja namiętnie oddajemy się pasji kolorowania oraz kreowania nowych charakterów ,strojów czy innych dodatków :)  Robiłam z dziećmi tutoriale ,które spodobały się redakcji Lilla Lou na tyle ze zostałyśmy poproszone do współpracy przy blogu Lilla Lou :) Od czasu do czasu będę ja sama lub w współpracy z dziećmi publikowała dla miłośników  Lilla Lou różne przydatne bardziej lub mniej tutoriale  .

Pragnę rowniez podziękować za otrzymany jakiś czas temu prezent z okazji 2 urodzin Lilla Lou!!!!


Cały zestaw jest niesamowity!!! Dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów :)

No i obiecany tutorial :)...

Z zestawu ,który otrzymałyśmy kilka dni temu i za który bardzo dziękujemy wybrałam jedna książeczkę...


Make up...


zobaczmy co z tego wyniknie...


twarzyczka wybrana...



zaczęłam moimi ukochanymi kredkami PRISMACOLOR kolorować buźkę







koncentrujac sie na wydobyciu kolorystyki twarzy...



zaznaczyłam usta..robiąc je ciut większe niż zaznaczone na obrazku...wszystko dozwolone ;)



teraz oczy...


coraz więcej szczegółów i kolorów...make up oczu prawie gotowy..



popracowałam na ząbkami...czy nie lepiej  ??


a oczy gotowe...



teraz tylko peruka z cekinow i mozna isc na imprezkę...;) 




Więcej tutoriali na blogu Lilla Lou :  Lilla Lou bloguje

przesyłam serdeczności :)