Goście

Translate

sobota, 26 marca 2016

Merida...a moze juz nie Merida...:)

Kupilam ta lale celem repaintu ale nie repaintu na Meride tylko na dziewczyne z rudymi wlosami ...:) Meridy ,ktore widuje w sklepach maja te cudne intensywnie rude wlosy ,ktore az szarpia wyobraznia i wolaja zeby cos z tym zrobic...nadac nowy wyglad i wlac w lalke osobowosc...

Nie wiem czy mi sie udalo ale mam jeszcze kilka innych wersji tej lalki zeby poeksperymentowac...

Ubranko narazie zastepcze ale mam juz wizje jej koncowego wygladu... wiec niedlugo pokaze ja jeszcze raz :)

Pozdrawiam Was serdecznie i pokazuje moja rudowlosa pieknosc :)

Oraz zycze zdrowych i pogodnych Swiat Wielkiej Nocy !







poniedziałek, 21 marca 2016

Clawdeen...Great Scarrier Reef ... :)

Witajcie po dluzszej przerwie. ostatnie tygodnie prawie nic nie robilam oprocz chorowania i "umierania". Grypa to zdecydowanie nic przyjemnego i wszystkim odradzam ;)

Dzieki Bogu czuje sie juz lepiej i nawet zmalowalam jedna Monsterke...

Przesylam moc serdecznosci :*





I w oryginale...



wtorek, 8 marca 2016

Tonner doll ... :)

Wybaczcie ze mnie malo widac ale dorwalo mnie jakies grypsko...eh .Przed atakiem grypowych zarazkow skonczylam ta oto panienke dla kogos :) Juz wyslana i za pozwoleniem pokazuje ja Wam.

Mam nadzieje ze przypadnie Wam do gustu :*



I jeszcze jedno zdjecie ,ktore dostalam od wlascicielki lali po jej powrocie do domu w swoich wlasnych kreacjach... :) Udostepniam za zgoda :)